Maksutavat, toimitus ja palautuskäytäntö

TOIMITUSEHDOT

 

VERKKOKAUPPA

 

Puhelina Creative (3323797-9)

Sepänkatu 22bB20

80110 Joensuu

 

040 938 9620

info@puhelinacreative.fi

 

Verkkokauppa myy tuotteita täysi-ikäisille
yksityishenkilöille, yrityksille ja yhteisöille. Tuotteiden hinnat sisältävät
arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

 

TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä
ne ostoskoriin ja valitsemalla Korttimaksu, tai Klarna Payments. Kaikki
asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä
yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä
ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita.
Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen
kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

 

MAKSAMINEN JA MAKSUTAVAT

 

Maksupalvelun toteuttajana toimii Shopify
Payments (Stripe Payments Europe) ja Klarna Payments.

 

 

TOIMITUSTAVAT

 

Toimitustavat alkaen 1.5.2023:

 

Kirjetoimitus: 3,00 eur (ilmainen yli 20€ tarra/postikorttitilauksiin)

Posti pakettitoimitus: 6,30

 

Toimitustapa riippuu ostoskorin sisällöstä ja
asiakkaan valitsemasta tavasta. Asiakas toimittaa tarvittavat tiedot toimitusta
varten. Puhelina Creative ei vastaa puutteellisista toimitustiedoista ja niiden
aiheuttamista lisäkuluista.

 

TILAUS- JA MAKSUNVAHVISTUS

 

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, saat
sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta
sähköpostin vastaanottamisen jälkeen tilausvahvistuksen sisältö niin, että se
vastaa tilaustasi. Jos sinulla on kysyttävää, ota yhteys asiakaspalveluumme.

Säilytä tilausvahvistus. Kun otat yhteyttä
asiakaspalveluun, ota tilausvahvistus, joka sisältää asiakasnumerosi ja
tilausnumerosi, valmiiksi esille asiakaspalvelua nopeuttaaksesi.

 

Asiakaspalveluun saat yhteyden:

info@puhelinacreative

 

Osoite:

Sepänkatu 22bB20, 80110 Joensuu

 

 

TOIMITUSAIKA

 

Lähetämme
tilauksen asiakkaalle niin pian kuin mahdollista.

Verkkokauppa
tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista. Emme vastaa
poikkeustilanteiden aiheuttamista viivytyksistä.



Kun vastaanotat paketin, tarkasta aina, että saapunut
tilaus vastaa tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa. Mikäli sinulla on
kysymyksiä, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme (info@puhelinacreative.fi).

 

PALAUTUS JA PERUUTUS

 

Asiakkaalla
on oikeus peruuttaa tilauksensa 14 päivän sisällä syytä ilmoittamatta.

 

Peruuttamisen määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun
viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla
tilauksen vastaanottohetkestä.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi teidän on
ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla
(esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla).

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi
riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen
peruuttamisajan päättymistä.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava
viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen
tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa
näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi
palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat
kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen
mukaan nimesi ja yhteystietosi.



Palautamme vastaavasti
tilauksesta maksamasi rahat samalla maksutavalla kuin maksoit tilauksen
viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti

Palautusosoite:

Puhelina
Creative

Sepänkatu
22bB20

80110
Joensuu

 

ERIMIELISYYSTILANTEET

 

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset
erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä
Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.



Jos kauppasopimusta koskevaa
erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla,
kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi)
ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn
kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan
(www.kuluttajaneuvonta.fi).