Hyvitys - ja palautuskäytäntö
PALAUTUS JA PERUUTUS
Kuluttaja-asiakkaalla
on oikeus peruuttaa tilauksensa 14 päivän sisällä syytä ilmoittamatta.
Peruuttamisen
määräaika päättyy 14 päivän kuluttua siitä, kun
viimeinen tavaraerä on vastaanotettu tai ladattavien tuotteiden kohdalla
tilauksen vastaanottohetkestä.
Peruuttamisoikeuden
käyttämiseksi teidän on
ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla
(esimerkiksi kirjeellä postitse tai sähköpostilla).
Peruuttamisen
määräajan noudattamiseksi
riittää, että lähetätte ilmoituksenne peruuttamisoikeuden käytöstä ennen
peruuttamisajan päättymistä.
Jos
kauppa perutaan, tavara on palautettava
viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen
tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa
näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi
palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat
kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle
Palauttaessasi
toimitetun tilauksen, liitä siihen
mukaan nimesi ja yhteystietosi.
Palautamme vastaavasti
tilauksesta maksamasi rahat samalla maksutavalla kuin maksoit tilauksen
viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti
Palautusosoite:
PuhelinaCreative
Sepänkatu
22bB20
80110
Joensuu
ERIMIELISYYSTILANTEET
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset
erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä
Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa
erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla,
kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi)
ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn
kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan
(www.kuluttajaneuvonta.fi).
HYVITYKSET
Vialliset ja kuljetuksessa vioittuneet tuotteet hyvitetään asiakkaalle. Asiakkaan tulee toimittaa kuvalliset todisteet vahingoittumisesta